Friday, October 21, 2011

Onze mooie dag bestond uit...

Uit alle mensen met wie we in de zee zijn gegaan om onze dag compleet te maken. Hier willen we graag hen onder jullie aandacht brengen en hun namen noemen! Bedankt allemaal!
 
Bedankt Leon Jacobs
Onze DJ van Emotion-Entertainment
 
Bedankt aan het personeel van onze locatie Slot Doddendael 

Bedankt Mieke voor mijn prachtige bruidsboeket
Bloemtiek Mieke te Lobith
 
Bedankt Jessica voor mijn make up
Salon B in Arnhem

Bedankt Kristy, mijn kapster van salon B in Arnhem


Bedankt Ronny Rozenberg voor de prachtige foto's


Bedankt aan de banketbakkerij G.J.Looijenga 


Bedankt Vita, onze spontanne entertainer :)


Bedankt voor geweldig mooie muziek,
Pim Cuipers (viool) en zijn collega
Bedankt Katja voor het bezorgen van het drukwerk 


Anja en Julia voor de leuke opdrachten voor John, hij heeft mij zeker verdiend!

Badankt mijn schoonvader voor de hele mooie borden zoals deze!

Bedankt Kasia en Robert voor jullie hulp met de versiering van de locatie!

Bedankt Anja en Harm! Onze ceremoniemeesters, zonder jullie hebben we dat niet gekund!



No comments:

Post a Comment